nedeľa 3. júla 2016

RECENZIA: Čistiaci gél a píling Neobio

Huráá, prvá recenzia, ako inak na prírodnú kozmetiku, je na svete ! 
Na začiatok mám pre vás dvoch fešákov z Idunnashop-u, ktorí sa naozaj vydarili, ale poďme pekne po poriadku. 
Čistiaci gél je určený na všetky typy pleti a ja som bola celkom zvedavá ako sa skamaráti s tou mojou citlivou a zároveň zmiešanou, ktorá ma už neraz poriadne potrápila. Začínam s ním každé ráno a z poličky ho beriem aj večer po odlíčení pleti. Voňa je svieža, ale zároveň nevtieravá a ráno ma príjemne nabudí do nového dňa. A od vône sa presuňme k tomu, čo je pre mňa najpodstatnejšie, používam ho už pár mesiacov a pokožka je po ňom čistá bez pocitu pnutia a vysušenia, čo ma často trápilo pri čistiacich géloch určených na zmiešanú pleť, ktoré na môj vkus až príliš vysušovali a dráždili pokožku. Míňa sa veľmi pomaly a určite si ho spolu s peelingom obstarám znova !

A čo hovorím na samotný peeling ? Používam ho minimálne raz do týždňa v rámci
sobotných chvíľok, ktoré si vždy uchmatnem pre seba, poznáte to peeling, maska, nechty a obľúbená kniha. Rovnako ako čistiaci gél príjemne vonia a zároveň  šetrne a bez podráždenia odstraňuje odumretú pokožku, keďže je jemný používam ho aj na dekolt a chrbát a rovnako ako jeho kamoš urobí za málo peňazí veľa muziky.

Vlastne im nemám čo vytknúť, na záver už len dodám, že veľkou výhodou gélu a peelingu je, že ich stačí, ako to už u prírodnej kozmetiky býva zvykom, naozaj malíčko, takže vám dlho vydržia a nepotrápia ani vašu peňaženku (vyjdú vás okolo troch eur), sú to proste ideálni chlapíci !

              Majte sa krásne a ďakujem za každý komentár ! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára